17 Oca 2013

BiRiciğiM'e....



Sen; Rabbimin en güzel hediyesi… Şükrüm.. Duam.. Hayattaki hazinem..
Sen Huzurum.. Sen mutluluğum.. Sen sururum. Nurum…
Kalbimin en AŞk nakışı… Sen; gümüşten bir vav şehri içimde.  
Pıt pıt atıyorsa kalbim, yerinde duramıyor, pır pır kanat sesleri geliyorsa
Varlığının tılsımındandır sevgili….
Ben şimdi en nazlı  en muhteşem çiçeğiyim kainatın; yalnız senin için, sadece sevgiyle açan..
Sen geldin ya bana, hoş sefalar getirdin ya gönlüme hani… Öylesine sarhoşum güzelliğinle..
Salıncakta sallanıyor inci düşler şimdi aheste;  bulutlara değiyor başım. Şen şakrak bir keyif bir keyif… Yükseklere çıktıkça  hani içi bir hoş olur ya insanın, ayaklarım yerdeyken yaşıyorum şimdi o hoşluğu seninle..
Sonra o gülüşün yok mu ah o gülüşün, işte o an değişiyor bütün ritmi benliğimin..hiç bilmediğim daha önce hiç tatmadığım bir ahenge bürünüyorum…. O an fezanın bütün çoçukları ışıl ışıl doluyor gönlüme..
Kendini rüzgarın kollarına bırakmış, ipsiz ,özgür bir uçurtma oluyorum masmavi göklerde..
Deli dolu neşeli  çığlığı oluyorum gökyüzünün.. 47 bin gülücük olup dağılıyorum hüznü giymiş tüm ruhlara..
ne zaman asılsa suratım, ne zaman kapılsam bir karamsarlığa, sadece bir sesinle bir cümlenle,sımsıcak tebessümünle  huzura boyanıyor ruhumun sokakları… Geceleri korktuğumda adını sayıkladığım sığındığım limanım oluyorsun.. Sevgiyle dökülüyorsun kalbimden  dudaklarıma.. Sabahları uyanır uyanmaz içime  en taze en sıcak umutları dolduran, yüzüme  en tatlı tebessümleri bırakan yine sensin… Hayatı daha yaşanılası kılan şekeyy şiyiinn agucubucuuu aşkııımmm beniim..
Fırından yeni çıkmış buharı üstünde içime yayılan mis ekmek kokum gibisin sevgili…karanfilli çayım.. elmalı turtam.. tarçınım.. yumuşacık kalplim. Canlar caanıı.. Biricik eşim… :)))

heeee bir de , biterkeeeenn,  90'lardan bir şarkı söyleyeyim sizlere nostalji olsun,seyyal taner alladı pulladı:) böyle eski şarkılara takılı takılıveresim gelir hep:))



1 yorum:

  1. yahu sen nerelerdeymişsin ve o sevgili nerelerdeymiş bunca yıl...
    böyle muhteşem bir anlatımdan mahrum bırakmışsın bizi.içimde gülücükler açtı sayende.pek bir kıpır kıpır oldum:)
    çok çok çok güzel bir yazıydı.yazıdan öte duyguların muhteşem dışa vurumuydu bence:)

    YanıtlaSil