23 Eki 2013

TANRIM KONUŞ BENİMLE



Adam fısıldadı: “Tanrım konuş benimle.”
Ve bir kuş cıvıldadı ağaçta.. Ama adam duymadı.
Sonra adam bağırdı : “Tanrım konuş benimle!”
Ve gökyüzünde bir şimşek çaktı.. Ama adam dinlemedi onu.

Adam etrafına bakındı ve “Tanrım seni görmeme izin ver” dedi.
Ve bir yıldız parıldadı gökyüzünde. Ama adam farkına varmadı.

Ve adam bağırdı, “Tanrım bana bir mucize göster !”
Ve bir bebek doğdu bir yerlerde. Ama adam bunu bilemedi.

Sonra adam çaresizlik içinde sızlandı,
Dokun bana Tanrım ve burada olduğunu anlamamı sağla !”

Bunun üzerine Tanrı aşağı doğru süzüldü ve adama dokundu.
Ama adam kelebeği elinin tersiyle uzaklaştırdı.
Ve yürüyüp gitti…”

    ****
Milyarlarca insan ve milyarlarca istek her saniye.. Bir mucize ya da bir işaret bekleyenler.. Farklı farklı bin bir tür durum gerçekleşmesi istenen.. Hatta bazen öyle zor öyle kötü durumda oluruz ki, anında somut yanıtlar ve olaylar ister halde buluruz kendimizi...
Oysa ki isteklerimizin karşılığı bizlerin beklediği gibi, gökten bir paket halinde elbette düşmeyecektir kucağımıza.. O kadar ince, mükemmel tasarlanmış halde çıkar ki insanın karşısına, hiç beklemediğimiz bir anda öyle güzel kabul görür ki, o an farkına bile varamayız bunun..
Bir düşünün,  size de olmuştur herhalde...

25 yorum:

  1. Çocukluğum geldi birden aklıma. Yalnız bir odada şekerleme türünden bir şey yiyordum. Allah'a ikram etmiştim. Çocukluk işte. Odadan çıkıp tekrar geldiğimde bazılarının eksileceğini düşünüyordum. :) Allah'ım beni affet.

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel anlatmışsın.

    evet işaret çok ki.
    ve bak bi de melekler var.
    onların işaretleri.

    doğru bizlerin gözü kördür.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten çok iyiydi yahu bir tuhaf oldum.
    birde yazı fontunu biraz daha büyültsen sanki daha iyi olur

    YanıtlaSil
  4. Evet göremiyoruz o an. ama sonra düşününce görebiliyoruz. İyi ki görebiliyoruz.. yoksa halimiz nice olurdu..

    YanıtlaSil
  5. *yolcu;

    gülümsedim içtenlikle:) bence çok samimi duygularla gerçekleşmiş bir eylem.. çocukluğun en masum hallerinden.. :)

    *deeptone;

    teşekkürler deep:) öyle,anlayana her yer işaret dolu aslında..
    evet bakarkör olmamak gerek.. :)

    *safransarı;

    teşekkürler.. hımm.. büyütünce de çok yer kaplıyomuş gibime geliyo.. yazıların uzunluğuna kısalığına göre ayarlıyorum boyutunu:) tamam denerim.. sagol..

    *uyuşuk hayalperest;

    sonradan da olsa sonunda farkedebilmek hiç farketmemek anlamamaktan iyidir..:) öylehaklısın..

    YanıtlaSil
  6. Öyle. hepimiz öyleyiz. ne mutlu işaretleri görenlere..

    YanıtlaSil
  7. Shyn;
    hoşgeldin:) öyleyiz evet.. o görenlerin içinde oluruz umarım:)

    YanıtlaSil
  8. İlk kez mi geldim, öyle oldu sanırım. :)
    Çok farklı yerlere gittim, hak verdim tek tek cümlelerine. :)

    YanıtlaSil
  9. aslında sadece, önemini yitirmeden, insanları alabildiğine umutsuzluğa düşürmeden gerçekleşse bazı istekler.

    Aslında yukarıdaki cümleyi yazarken bile, ne kadar karışık bi yapının içinde bulunduğumuzu düşündüm...

    mutlu olmk için durmadan çaba harcayan insanlar olduk, bu üzücü. Sanırım şuan aklıma düşen şey bu.

    YanıtlaSil
  10. *Burcu BAYRAM;
    Hoş geldin ozaman;) teşekkür ederim ne mutlu bana :)

    *Cem;
    insan çekince öyle olsun istiyor değil mi.. yorumun güzel değinilesi bir konuya gebe..:) bunun cevabını bir sonraki yazımda açmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  11. merhaba:)
    o işaretleri hep görmek dileğimle,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir yazı bu :)
    Ve altta senin yorumun :)
    Hayatın kendisi bir mucize ve bu var oluşla başlar..
    :)

    YanıtlaSil
  13. *Maviye iz süren;
    merhaba:) teşekkürler.. umarım..
    sevgiler.

    *pe hito;
    evet aynen öyle:) haklısın hayatın kendisi de bizler de öyleyiz..

    YanıtlaSil
  14. arkadaş ekle butonu görmeedim, yinede bulmaya çalışırım seni, bu hikayeyi bilmeme rağmen ne zaman görsem yine okuyorum, bazen mucizeler yada hızır bekleyişlerimiz ve dileklerimiz kabul oluyor ve biz insanlar kör bakabiliyoruz belkide anlayamıyor yine dualarım neden kabul olmadı diyebiliyoruz :)
    hayırlı cumalar diliyorum, sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  15. Gülçin nur;
    hoş geldin:) şablondan kaynaklı tam ayarlarını düzenlemediğimden olsa gerek..çok hakim değilim:)
    evet hoş anlamlı bir hikaye.. işte algılarımız iyi çalışmıyor bazen.. E bir de insanız kaçırabiliyoruz bir şeyleri haliyle.. farkadebilenlerden olabiliriz umarım:)

    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederim , böyle çok daha iyi :)

    YanıtlaSil
  17. mimin var bende.
    sana da pek uygun amaa.
    :)

    YanıtlaSil
  18. safransarı;

    rica ederim :) peki madem:)

    deeptone;

    :) bana bir mim yaptıracaksın illaki dimi :) hımm değişikmiş evet bana da uyuyor da bunu yazmak için de tam o modda olmak gerek.. kendiliğinden gelir, o vakit olabilir:)

    YanıtlaSil
  19. Kısa ve öz; ama dünyaları anlatmışsınız...

    Yazılarınız çok güzel..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Zeugma;

    Teşekkür ederim:) Sevindim beğenmenize.. ne mutlu bana
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. bu defa buldum :)
    defalarca uğraşıp gönderdiğin mesajlar için çok teşekkür ederim..o mesajın yeri ayrı olacak, emeğine ve yorumuna sağlık :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. Bazı şeyler için çok zorluk çekmiştim, aklıma gelmeyen daha iyi şeyler oldu, o günlerin mükafatı olduğunu düşünüyorum, her şeyi anında bekliyoruz sabırsız davranıyoruz, belkide gözümüzün önündekini göremiyoruz...
    Bir düşündüm bana da olmuş öyle şeyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize oluyor,olmuştur. Sonradan varıyoruz farkına bir şekilde:)

      Sil
  23. ilk duyduğum zamanda çok etkilenmiştim gerçekten güzel bir hikaye :) tekrar okumuş olmak ayrı bir duygu kattı hem hüzünlendim hem gülümsedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) beğenilen hikayeleri okumak keyif verir insana bilirim:)

      Sil