28 Eki 2013

MAHŞERİ CÜMBÜŞ

Cumartesi günü yani 26 Ekim, biricikle buluştuğumuz ilk günümüzdü.. O heyecanı, kalbimin ritmini yaşadığım duyguları zerresine kadar hatırlıyorum ve tekrar yaşıyorum düşündükçe:)

Sabah boğaz manzaralı bir kahvaltıya gittik... Akşam da Taksim'e  dolaşmaya diye çıktık da meğer gidecek yerimiz varmış benim haberim yokmuş:) Mahşeri cümbüş ün gösterisini izlemeye gidiyormuşuz, vardığımızda anladım:)

Bilenleriniz vardır belki, eskiden televizyonda anında görüntü show adlı programla yayınlanırlardı ve keyifle izlerdim..  İşte şu şahsiyetler.. Yaptıkları işi tiyatro sporu olarak adlandırıyorlar..


Doğaçlama olması hoş bir durum.. Seyircilerden topladıkları ve şeçtikleri bir kelime üzerine  anında ortaya güzel performanslar sergiliyorlar.. Dahası da var, oynadıkları oyunu farklı şekillerde, mesela dram,  romantik, korku vs gibi türlerde tekrar oynuyorlar.. Fes başıma diye yine güzel bir oyunları var:) Nesne oyunları var. Demem o ki,  oldukça eğlenceliler:) Bol bol güldürmeyi başarıyorlar.. Fikrim, eskiden çok daha iyi oldukları lakin şimdi de keyif veriyorlar..Yetenekli oldukları muhakkak..

Pazar günüde sadece gelini tanığımız bir nikah törenine katıldık:)) Tuhaf  tabi, ama oldu vallahi:)
Bir hafta sonunu daha böylelikle keyifle geçirmiş bulunduk...

Vee  BU DA   izlediğimiz hint aşk filminde hoşuma giden müzik:) Ritmini özellikle de nakaratını sevdim, diğerlerinden biraz daha iyi geldi:)

7 yorum:

  1. Vayy duymuştum bende. Peki nerede çıkıyor taksimde ?
    kadro çok sağlam :)
    şarkı da anasının gözüymüş (:

    YanıtlaSil
  2. safransarı;
    Her Cumartesi Hayalhane'de çıkıyorlarmış.. İstiklal'de bu mekan.. kadro iyi evet, hakkını veriyorlar..
    :)

    YanıtlaSil
  3. Doğaçlama oynayabilmek yetenek olayı.. Herkes beceremez..
    Sanatçı ruhlarının ortaya çıkması için güzel bir neden.
    Keyifle izlenir, haklısınız.
    İmrendim ;)

    YanıtlaSil
  4. geçenlerde yeğenim gitmişti.onunda hoşuna gitmiş.şarkıyı dinledim daha önce.bugünlerde kızımdan dolayı sürekli hint müziği dinlemek zorunda kalıyorum :))cossplay de dans edecekte :)keyifli hafta olmuş.keyfin daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. *Zeugma;
    Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize.. Doğaçlama olmasından dolayı zaten daha bir ilgi çekiyor.. Siz de gidip izleyin bir kere:)

    *Alanay Yıldırım;

    sempatikler ve seyirciyle birlikteler, eğlenceliler de.. sevilir yani:)
    Anneler kızları için her şeye katlanırlar işte:)) Hintlilerin de güzel parçaları olabiliyor tabii her müzikte olduğu gibi.. Aa ne hoş, değişik güzel bir deneyim olur kızın için umarım:)

    YanıtlaSil
  6. izlerim yakında.

    bi de ne mutlu yazmışsın.
    maşallah maşallah.

    :)

    YanıtlaSil
  7. deep;
    izle bakalım:) mutluyum ondandır:)

    YanıtlaSil