10 Eki 2013

İKİ SİHİRLİ KELİME




Bazen,içimizde birikmiş söylenmeyen sözcükler keşfediyoruz ve sitem ediyoruz kendimize. Bir an önce söylemek istiyoruz en yakınımızdakine.

Seni seviyorum demek istiyoruz olmuyor, yapamıyoruz..

Hani sadece sevgiliye ayırdığımız o iki kelime; oysa ki sadece sevgili sevilmez ki....
Sadece karşı cinse ait bir cümle değildir o..

Anneniz, babanız, kardeşleriniz ve hatta yakın dostlarınız... Hani yanlarında mutlu olduğunuz sevgili dostlarınız. Onlar da hakediyor bu iki sihirli güzel kelimeyi... Kırk yılda bir de olsa söylemeli...

Bize, biribirimize  seni seviyorum demeyi babacım öğretti. Şimdilerde bile zaman zaman telefonda konuşurken yeri gelir, o hep hissettiğim tebessümüyle, ''Seni seviyorum hayatım'' der.. Bunu duymak bambaşka bir duygu inanın.. Ben de söylerim içimden geçtikçe.. Msj atarım mesela bazen ve fazlasıyla bana geri döner.. Biz hep biribirimize sımsıkı sarılırız baba kız; uzun uzun, candan ve içten..
Ve anneciğim, kardeşlerim.. Onlarla da aynı şekilde... Biz sevgimizi dile getiriyoruz zaman zaman olsa da..

Ve en can dostum.. 19 yıllık dostluğumuzda parmakla sayılacak kadar olsa da seni seviyorum demiş ya da msj atmışımdır.. Ömrünüz de bir kerecik bile olsa onlara da o iki kelimeyi söylemeden bitmesin hayatınız.. 



9 yorum:

  1. aslında yetiştirilişimiz ve dolayısıyla toplumla alakalı bi durum bu. Seni seviyorum diyemeyen ailelerce yetiştiriliyoruz, bu ayıp gibi bizlerde... sanırım sorun bu.

    YanıtlaSil
  2. cem;

    ayıp gibi ama gerçekte değil yani... Sevdiğini söylemek ayıp olarak görülmemeli...

    Gel gör kidediğin gibi, kendini bunun ayıp olduğuna inandırmış bir aile yapısı var geçmişten günümüze...
    Ama sence ayıp olmasın ;)

    YanıtlaSil
  3. Belki de birbirimizi gerçekte o kadar da sevmiyoruzdur.
    Şahsen ben de pek kullanmam bu iki cümleyi. Neden bilmiyorum. Pek ihtiyaç duymuyorum sanırım. İşitmek de çok talebim değil. :)
    Sevelim birbirimizi gerçekten; söylemesek de olur.

    YanıtlaSil
  4. yolcu;

    sevelim birbirimizi gerçekten tabii ama bir kez olsun söylersek de güzel olur sanki:)
    yapılar, düşünceler farklı elbet, herkes istemeyebilir,söylemekten de yana olmayabilir.. yapabilene de ne güzel:)

    YanıtlaSil
  5. çok sevdim bunu. iyi düşünmeliyim bunu. ya, hayat değiştirecek öğütlerden bu ya.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Kendince sorumluluk isteyen ,basit gibi görünen iki sözcük.
    O kelimeyi hakeden vede haketmeyenler...
    Haklısın ,bunu en fazla duymayı hakeden kişiler varsa,onlarda ailemizdır.Ailece bizde çok bağlıyızdır birbirimize. Sevgimi hakedicek hiç dostlarım olmadı ama sorun kimdeyse artık :)

    YanıtlaSil
  7. deeptone;
    ne güzel sevdiysen, sevindim böyle düşünmene ki:))

    Jysra Reçani;

    Hoşgeldin öncelikle ;) evet haketmeyenler oldukça fazla olabilir hakedenlerin yanında.. bildikleri halde duymaları çok hoşlarına gidip gönüllerini okşayabilir.. Çok azinsan vardır bundan mutluluk duymayacak herhalde:)) bazen söylemeli hakedenlere..

    Dostluk zor mesele şu zamanda ya.. benim bahsettiğim en can dostum taa ilkokuldan mesela..

    YanıtlaSil
  8. içimden geldiğinde ayıp fala tanımadan rahat söylerim.öncesinde ne kadar cimriymişim bu konuda.

    YanıtlaSil
  9. Alanay Yıldırım;
    bunu duyduğuma sevindim, ne güzel:) cömert olunması gerekn bir konu esas sahiplerine;)

    YanıtlaSil