1 Eki 2013

HEY DENYSHA :)


Aaaa sosyal medya sallanmışmış da ben rastgele daha bugün gördüm:)
Şaşırdım kaldım Cansever'i görünce..  Yani tarzını bilince birden böyle bir şarkıda görünce tabii insan şaşırıyor:)
Alışılagelmiş tarzının dışında..Çocuklarla bayaa bi eğlenceli hale gelmiş bence.. Ritim kıpır kıpır:) Hele ilk başlangıcında sanırım kimse anlamaz O'na ait oluğunu..

Nece bu diye dinlerken, öğrendim ki romancaymış, romanmış da kendisi meğer. Romanya deel yani....
Kendi söyledi.

Alaycı yaklaşımlarda bulunanlar da olmuş sanırım da ne var yani canım, sırf siz arabesk müziklerine alışıksınız diye böyle bişi söyleyemez mi kadın.. Hem O değilde bi başka yabancı ünlü biri söyleyeydi ayılıp bayılırlardı ama.. Oh ne güzel eğlenceli olmuş işte güzel keyifli de klip cekmiş helal :) bakın bakalım:))

http://www.youtube.com/watch?v=wvKktV2E4ew

0 fikir:

Yorum Gönder