7 Nis 2015

HAFTA SONU POLONEZKÖY




 Geçtiğimiz hafta sonu Ömer ve eşiyle birlikte Polonezköy'e gittik gezmeye hiç de fena olmayan havayı fırsat bilip:) Beykoz'da bulunan Polonyalıların yaşadığı bir köy. Eski adı Adampol muş. tatil köyüne dönüşmüş. bir çok pansiyon butik otel bulmak mümkün. Havuzlar da mevcut. Ayrıca yürüyüş yolu ve bisiklet parkuru var. Biz o kısımlara girmedik.

Bolca da piknik alanı mevcut. Kendin pişir kendin ye tarzı da var, malzemeni kendin getirebileceğin yerler de... Biz aslında piknik amaçlı gitmemiştik ama uygun yeri bulunca kendin pişir kendin ye usulüyle yapmış bulunduk pikniğimizi. 


                               Biricike bol bol fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedim tabii:)

                                             Her yerde çiçekler vardı güzel güzel bayıldım.


Bu da küçük ayı görünümlü köpek:)



 Şu güzelim alan oturdugumuz bahçenin hemen yanıydı göz alabildiğine yeşillik... Burada kendini bırakıp yuvarlanacaksın dedim. Sonra bir baktık benim yapmak istediğimi yabancı biri yapıyor. yere yattı ve başladı yuvarlanmaya neşeli bağrışlar eşliğinde, o da yetmedi bir de takla ata ata yuvarlandııı:)
 Piknik yaptığımız mekan buraya aitti. Mari'nin yeri. Kendisi aynı zamanda Polonezköy'ün muhtarıymış. Bir zamanlar oturduğu eviymiş burası.




Bahçedeki hamaktan da nasiplendik tabii;)




Hiiii Biriciikkk koş kooşşş :) Gül ağacı görmüşüm bir evin bahçesinde hiç es geçer miyim:) 





Şu canım bahçeye de bakınca içim açıldı papatyalar, kırmızı çiçekler hepsi pek yakışmış birbirine:)






                                           
                                    Köyün girişinde ağaçdan oyma heykeller var.



















Bunları sevdim özelliikle. 



 Bu üç güleçin aralarına girip onlar gibi poz verdik biz de:) 



                                Mis gibi beyaz çiçekler açmış bu ağaç da çok hoşuma gitti.



Ah şu ev bizim olsaydı keşke dedik:) Çok şirin. Bahçesi yeter zaten. sahibine bağışlasın Allah ne diyelim:)) :D

Şu ev sizin olsun bunu da biz alalım diye söylendik hep evleri gördüğümüzde:)





Güzel bir gündü dostlarla birlikte geçen...





10 yorum:

  1. Sondaki eve bize de verebilirsiniz. :D

    YanıtlaSil
  2. içim açıldı. yazı getirdiniz bu kışa ait günde.ne güzel kareler çekmiş biricik yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem;) Oh ne güzel için açıldıysa:)

      Sil
  3. Harika bir gün geçirdiğiniz resimlerden belli oluyor kuzum, sımsıcak, insanın içine huzur veren resimler hepsi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim:)
      Güzeldi sahiden.

      Sil
  4. ay hiç gitmedim ne güzelmiş hemen gideyim hava ısınınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git deep:) Yanına birini de al sevdiğin bir arkadaşın olur tanıdık akraba olur. Güzelce gezersiniz öyle daha hoş olur:)

      Sil
  5. Ya ben o fotoğrafların her birinin hayranı oldum... Ne kadar güzel... Sitene katıldım, takipçin de oldum. Güzel bir blog daha keşfettiğim için de çok mutlu oldum. Kahve yanı'na da beklerim...Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin öncelikle Kahve Yanı:) Çok teşekkür ediyorum güzel düşüncelerin için de:) Gelirim tabii;)
      sevgiler benden

      Sil