10 Eyl 2019

KIZ KARDEŞ CANDIR

Image result for pembeçiçek

19. hafta yani 4 buçuk aylık oldum.
Yine bir kızımız oluyor inşallah:) Gönlümden geçen de buydu. Teşekkür ederim Allah'ım diyorum her fırsatta.

Sıkıntılı dönemlerimi de atlattım çok şükür. Artık hızla büyüme evresine geçtik.
Zeynom balım da biliyor seviyor, seviniyor. Herhangi bir sabırsızlık emaresi de göstermiyor, gayet olgun, sakin o da bekliyor,  bazen unutuyor:) E haliyle minik minnoş kızım o daha benim yaa:)

Zeynep'e bir Meryem geliyor inşallah:)

Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ve de kolayca inşallah Çevremden, arkadaşlardan duyduğum, ikinci doğumların ilkine göre daha kolay olduğu. Benim de ikinci doğumum olacağı için açıkçası biraz daha ümitliyim daha kolay olacak diye ama hayırlısı. Bir de kime benzeyecek kısmını merak ediyorum:)) Ablasına benzeyebilir hiç itirazım olmaz:)

4 yorum:

  1. Rabbim sağlıcakla kavuştursun.
    Benzemek d3gil de huy bakımından farklı olur derler ya, benimkiler aynı öyle oldu. :)))
    Oğlum sakin idi kızım yerinde durmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim🤗 insallah.
      Bakalim nasil olacak😄

      Sil
  2. Kız kardeş candır kesinlikle :)
    Bizde iki kız kardeşiz. Ablamın yeri çok özel :)
    Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Meryem'inize 😊💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizkardesleri olan biri olarak ben de biliyorum bu guzel duyguyu. Amin insallah ik tesekkur edertesekkur ederim😊

      Sil