12 Kas 2021

ŞİMDİLERDE BEN

 Oylece akip gitmiş zaman... Cocukluk olgunlugun golgesine sığınmış, ara ara gosterir olmus simdilerde kendini...Daha bir kendine cekilmis, sakin. Üc dort yil onceydi sanirim, iki kuzenim; abla noldu sana,  sen eskiden boyle degildin daha civil civil daha sen sakraktin dedikleri zaman farkindaydim ben de zamanin bana getirdiklerinin.

Saça dusen o ilk akla, once bir telaş endam ederken , simdilerde cogalan her bir beyaz telle, ne vakit geldi ömür buralara hissi. Hayatin, bir gun tamamen göç ettigimizde bu dünyadan, bize saglam kazik atacagini daha iyi anladigim yaşlardayim eger ki seni vareden sana en cok deger veren, sevene itaat etmeden yasarsan... Sen O'nu görmezden gelirsen şimdi, kendinden baska hic kimsenin olmadigi, yanina yanina vardığın o vakit de, O seni görmeyecek. Aşırı pişmanlik icerir bir durum katiyetle. Vay haline insanin o zaman. 

 Gecen zaman icinde iki yavrum, emanetim olmuş şükür sebebi. Kendimden yana sikayetciyim, tam olarak şükrümu gösterip yeterince sarip sarmalayamiyorum. Cok sabirsiz öfkeli kendine tahammülü olmayan biri oldum ciktim. Oysaki cok da seviyorum...

Meryem'in ablasiyla deli dolu oynamasi kahkalara bogulmasi, simarip türlü hareketler yapmasi. Sallanan kivir kivir saclari, hadi fotoğraf cekeyim seni diyince hep ayni şekilde gülüp poz vermesi, yarim yamalak kelimeleri... Zeynomun ablaligi, olgunlugu, duygusalligi, bakislarindaki anlamin yuksekligi, akli, zekasi, üzüldüğündeki bakislarinin ok gibi saplanmasi icime...Hepsi yurekte, sevgide kipirti sebebi. Cok seviyorum merkez, hakkini tam veremesem de. İnsallah daha iyi olabilirim zamanla, kendime duamdir hep, sevmedigim, hosuma gitmeyen, farkettigim davranislarimi huylarimi iyilestirebilmek.

 Oyle uzun zaman olmus ki yazmayali.Araya pandemi (corona) girmis esmis kavurmus ortalığı nice canlar göçüp gitmis ki hala da devam etmekte. Rabbim sonumuzu hayirlara cikarsin kurtarsin. 

Artik okunmak gibi bir beklentim de yok, kendime hatira kendime notlar, uzun aralikli da olsa, kalsin yine burada. Cok da keyif veriyormus hala yazmak. Selametle. 

Not: Evde olmayinca hayat arkadaşin, (birkac saatligine de olsa) evin tebessumu enerjisi hep eksik oluyor sanki. 
Not iki: iki çiçeğim de aynı anda huzursuzlanip  aglamistir kos kos kos😅

1 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog http://huzurbulutum.blogspot.com/2021/11/simdilerde-ben.htmlfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil