8 Oca 2016

YAŞ 29




Geçiyor işte ömür dediğin...
Dün girdim yeni ve artan bir yaşa daha.
Elhamdülillah ki sevgili yanımda,
Huzur var mutluluk var...


Bu yaşın en güzel hediyesi ise inşallah kızım olacak... Kızım derken tuhaf hissettim birden, hala çok garip geliyor:) Algılayabilmiş alışabilmiş değilim, sanırım hayatımıza girmeden kucağımıza almadan da böyle olacak. Ama şu da bir gerçek ki, mutlu ediyor bizi şuan ki minik varlığı bile şükürler olsun...


Biricik bana hediye alırken unutmamış bizim miniği ve ilk cicilerini almış:)
Ben de zaten kendi hediyemi değil de onunkini görünce heyecanlandım ve fark ettim ki Biricik de ben kadar heyecanlı ve mutluydu:)


Biricik'imle, sevdiklerimle ve kızımızla beraber hayırlı, huzurlu, mutlu, sağlıklı güzel bir yıl olsun inşallah bu yıl...

0 fikir:

Yorum Gönder