31 Mar 2015

PEEKAY:)

P_K-Peekay-Movie-Poster-Pic

IMDB puanı 8,7 
3 İdiots filminin yönetmeninden
geçtiğimiz sene çekilmiş. Aamir Khan’ın diğer filmleri gibi çok eğlenceli 


P.K. bi şehirdeki yabancının düşünceler komedisidir. P.K.(Aamir Khan) Daha önce kimsenin sormadığı sorular sorar. Bunlar masum, çocuk gibi sorulardır ama cevapları enteresandır.P.K.'in masum gözlerini gören insanlar kendi monoton hayatlarını gözden geçirirler.P.K.'in sadık arkadaşları ve dostları olur. Kırık kalpleri düzeltir öfkeleri dindirir. P.K.'in çocuksu merakı kendisi ve milyonlarca insan için manevi bir yolculuğa dönüşür.Film karmaşık felsefelerin iddialı ve benzersiz yönlerini orijinal bi şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca basit, kahkaha dolu, insani bir aşk masalı da süregidiyor. Sonuç olarak ayrı dünyalardan gelen yabancılar arasında dostluk destanı işlenmiş diyebiliriz. bu filmin açıklamasında kullanılan tanıtım...


18_10_2014_7_58_14anushka-sharma-and-aamir-khan-pk-movie-funny-poster-wallpaper

Dünyayı keşfetmek için gelen uzaylı dostumuz çağrı cihazını çaldırınca her yerde onu aramaya başlar ve sorduğu her insan, ''Ben nerden bileyim tanrı bilir!'' diyince, kendisine yardım edip kumanda cihazını versin diye başlar tanrıyı aramaya .... Fakat pek çok dini inancın olduğu bir ülkede tanrıyı bulmak çok da kolay olmaz haliyle, hangi tanrıya gideceğini şaşırır:)


Tanrıya yiyecek sunan hindulara bakıp, güzel bir tabak hazırlayıp kiliseye gider sonra orda şarap döktüklerini görüp, tanrı hindistan cevizinden sıkılmış herhalde diyip bu sefer şarap alıp camiye gitmeye kalkışır:)) Bir sürü olay... Güldürür ve de güzel noktalar yakalar filmde... Film konusu itibariyle Hindistan'da her nekadar eleştirilmiş olsa da gişesi oldukça başarılı bir film olmuş. Normal hint filmlerine nazaran da bunda şarkı ve dans olabildiğince az...
 PK-till-5th-Jan-2015-collection-at-box-office
Amir Khan'ın bulunduğu tüm filmler gibi mesajlar veren ve bunu yaparken de eğlendiren keyifle izleyeceğiniz bir film Peekay:) Biz severek izledik.
İzleyecek olanlara iyi seyirler şimdiden:)





4 yorum:

  1. Amir khan'ı çok seviyorum bu filmi de çok duydum, inşallah en kısa zaman da izleyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum bir filmde o varsa o film genellikle güzeldir:)
      3 idiots favorim:) O filmle başladım ilk:)
      İzle seversin;)

      Sil
  2. Önce Mithad'ın önerdiği filmi sonra bunu izleyeceğim. Seveceğim bişi gibi göründü gözüme ay bi de güzel anlatmışsın var ya :-))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eğlenceli diye düşünüyorum izle bakalım:)

      Sil