3 Mar 2015

TİŞÖRT YAPTIM :)



 Biricike sürpriz bir tişört hazırladım geçtiğimiz ay:) Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken böyle bir resim oluştu kafamda. Hazır keçelerim de vardı...

Önce gidip düz desensiz gri bir tişört aldım, sonra keçeden şekilleri kestim, gözünün birinde düğme detayı kullandım diğerini yine keçeden kalp ile tamamladım.

Püskülünü de yün ipten oluşturdum ve oturup bunları tek tek diktim tişörtün üstüne. Elimde dikmeme rağmen düzgün oldu dikişleri yine de. Aslında başarılı sayılacak bir iş oldu:)
Az biraz yamuk olmuş ama e olur o kadar da dimi:)



 Giydi Biricik hatta bıyıklarını bile burdu bakın:) Sevdi de.  O kadar uğraştım ben sevsin zaten:))





26 yorum:

  1. çok güzel olmuşşş...hele ki bir gözün kalp şeklinde olması pek hoş... dikişlerde hata varsa da anlaşılmıyor uzaktan. emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim çok sağ ol. Sevindim beğendiğine:)

      Sil
  2. Çok güzel. Çok şeker. Düşünüp böyle bir şey yapmanız bile çok güzel bence.
    Birde kendinize yapın. Sevgililer gününde satılan sevgili tişortlerine on basar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Evet evet düşünmedim değil kendime de bir tane yapsam mı diye. Olabilir yani :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş ki :) Güle güle giysin ve güle güle bıyıklarını bursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki güzel arkadaşım:)
      :))

      Sil
  4. Orjinal bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çok ilginç nerden düşündün yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa deep gelmiş:) Teşekkür ederim deep:)
      Geldiğinden habersiz sanırım aynı zamanlarda ben de senin bloğundaymışım:)

      Sil
    2. ivet yaaa seni aslıda gördüm yorumunu ve bloguna geldiğini anladım hemen geldim sen sonra geldin bana yaaa bak ben seni çektim çağırdım işteee :)

      Sil
    3. her nasıl olmuşsa iyi olmuş iyi:))

      Sil
  6. Kuzucum harika olmuş ellerine sağlık :) Kendin için yapacağın da ağzını tülle kapatmış sadece gözleri görünen bir cariye şeklinde olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol hayatım sevindim beğendiğine:)
      Evet güzel fikir çok da uygun olur birbirine, teşekkürler canım benim:)

      Sil
  7. Annem de bana yapmış yaa bu tarzda bir şey. çok güzel olmuş sizinkide.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Kıvırcık Çocuk:) sen de güle güle giy seninkini:)

      Sil
  8. Aa bayıldım buna ben! :) Ne güzel bir hediye bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ersin:) Senin ürettiğin ortaya çıkardıklarının yanında hiç kalır bu ama beğenmene sevindim:)

      Sil
  9. Bıyıkları da burmuş sahiden, çok hoş bir hediye olmuş bu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet burdu hemen :) Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  10. Çok yaratıcı bir tasarım olmuş güzel bir hediye...

    YanıtlaSil
  11. Eee o kadar uğraştın tabi bir de sevmeyecek mi :))))

    YanıtlaSil
  12. Emek harcanan hediyeleri çok seviyorum, çok da şirin olmuş.

    YanıtlaSil