16 Mar 2015

SAHNE, ÇİKOLATA VE SU BÖREĞİNİN:)



Godiva  çikolata, 80 yıllık lezzetli Belçika çikolatasıymış. Çikolatanın aristokratı demişler . Sağlam prestiji varmıs meğer. Ülker satın almış 2007 de...Epey bir yayılmış gitmiş. Geçenlerde Biricik arkadaşlarıyla yemekteyken görüp deneme amaçlı alalım demişler. 

Kendisi kırmızı meyveli ürünleri sevmediği halde bana çileklisinden almış getirmiş canımın içi Biricikim:) Birazcık pahalı yalnız. Kilosu 200 liradan satılıyormuş:))
 Bu paketi de pek sevdim çok cici görünüyor gel beni al diyor resmen. 14 liraymış bu arkadaş. Afiyetle yedim, tadını da sevdim, kendine has bir de çıtırlığı var güzel eyvallah ama öyle illa ki Godiva istiyorummm demem yani. :)  Yoksa üç bes liraya da gayet hoş çikolatalar var:) Aslında istetecek çok daha güzel çikolata çeşitleri de vardır illaki  ama onları denemesem daha iyi. Çikolata seven biri olarak sonra sürekli onlardan canımın çekmesini istemem malum tuzlu arkadaşlar:))

Ha bir de çikolata demişken aklıma geldi Kahve dünyasının da çok hoş çikolataları var. O portakallı bitter çubuk çikolataları var ya hani, onlar da çok güzel mesela mmm:) Arada bir yapıyorum bir kaçamak onlarla:)


Geleliimm şu caaanım su böreğineee:)  Ben kendilerini pek çok severim:)  O yüzden üşenmeyip kolları sıvayıp kalkıp yapmıştım geçenlerde. Fotoğraflarda gezinirken görünce e bi sahneye çıkmayı hakettin dedim ve koydum:) Yapması bayağı zahmetli uğraştırıyor ama yemesi çok keyifli.  O kadar uğraşınca hemen yiyip bitirmeye de kıyamıyorum :D 


Bizde Ramazan Bayramıydı düğün dernekti, o zamanlarda koca tepsilerle yapılır... Ama ben bayram, şu bu beklemiyorum yapıp yemek için valla. Hatta yakın zamanda yine yapmalı diyorum:) Üşenmediğim, kendimde o cesareti bulduğum an yapıyorum:)

14 yorum:

  1. çikolatanın çilekli olanını pek merak ettiysem de portakallısına bir o kadar burun büktüm...
    su böreği için ellerine sağlık demek düşer sadece. hamur işi,maharet işi ki o da sende var belli ki. zor yemekleri yapmaya bayılıp hamur işlerini yemeyi hiç sevmeyen bir insanım ben. börek sevmeyen mi olur deme,oluyor işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım evet börek sevilmez mi diyeceğim ama oluyormuş demek ki:) Gözleme de mi sevmezsin yoksa. Şöyle güzelce otlu peynirli mmm:)

      Sil
    2. cıksss demeye utandım yahuu. herkes bulamaz,yapamaz,yiyemez bendeki zevksizlik de nedir değil mi? ama ne yapayım bende otçulum.ver salatayı,oturur zevkle yerim:))

      Sil
    3. Olabilir zevk tat meselesi herkesinki farklı:) tamam işte onda da bol ot var :)) İyi iyi sebze yemek en sağlıklısı tabii, hamur işinden uzak durmalı aslında ama olmuyor o da:))

      Sil
  2. Ben de ülkerin çilekli yoğurtlu bir çikolatası var ona müptelayım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum görmedim ben onu dahası çikolata arayışına girmediğimden farketmemişimdir:)

      Sil
  3. Su böreği de canımı ye :) Çok severim hem yemeyi hem de yapmayı ama çok zahmetli tek tek aç suya daldır sonra tepsiye diz bir güzel aralarına peynirini tereyağını gezdir ve sonra bir güzel ocağın üstünde evire çevire altını üstünü kızart ama sonra tüm yorgunluğun geçiyor yanında mis gibi çayla onu mideye gönderince:) Çikolata da bitter vazgeçilmezim olurlar kendileri:)

    Canımcım ellerine sağlık ve afiyetler olsun deyip kaçıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen zahmetli ama yanında çayla keyifle yediğinde unutuyorum insan ouuh miss:)) bitteri içinde aroma olunca ancak yiyebiliyorum ben oylesi daha hoşuma gidiyor:)
      Tesekkur ederim hayatım:)

      Sil
  4. kahve dünyası çikolatalarını severim ben de, su böreği de denediklerimdendir ama hep başarısızlıkla sonuçlandı :)
    ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel çikolataları var evet:) su böreği zahmetlidir biraz evet. Denemeye devam:) ya da hazirindan yemeli ama ben hazirlari pek sevemedim daha doğrusu iyi yapan yere denk gelmek mesele:)

      Sil
  5. Çikolata tatmayan çocuk kalmasın dünyada...
    ve sanırım yemek yapmak bir sanat Hayal, yani severek yapmak... :)
    Afiyet olsun hepsi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmasın evet:) çocuklara da fazla alistirmamali aslinda. Kararında yedirdin mi sorun yok:) güzel yemekler olunca tadını da bilince ne kadar zahmetli de olsa dayanamayıp yapıyor insan:) Tesekkur ederim Serkan:)

      Sil
  6. Kocaman bir tepsi hayal ettim de off ne dalınırdı ha : )

    YanıtlaSil