6 Şub 2014

AKLIMIN GÖTÜRDÜĞÜ YERLER



Aklım Aydın'da, geçenlerde bahsettiğim çocukluk arkadaşımda ... Bensiz dolaşıyor ama telefon eşliğinde alışverişinde beni de yine yanında hissettiriyor:)


Aklım, elimden bir şey gelmediği, somut bir şeyler yapamadığım, sadece zar zor sesini duyabildiğim hasta annemde..( Şiddetli öksürük, halsizlik, ortalık hastalığı sanırım)


Aklım Erzurum'da teyze ve dayılarımla birlikte olan Esoşum'da(kız kardeşim). Ah orda ben de olsaydım:)


Aklım tüm sevdiklerimde yani bugün:)  Herkes evlenip dağılıp farklı yerlere gidince oluyor işte böyle haliyle. Her tarafta yüreğinizin, aklınızın bir parçası kalıyor... Gerçi ben her tarafa yetişiyorum belirli aralıklarla Biricik'im sayesinde, her bir tarafa götürüyor beni sağ olsun, özlem gideriyorum ama yine de oluyor işte zaman zaman...


Aklım şuan hepsinden çok sevdicekte, O'nu düşününce mutlu oluyorum gelecek ve huzur getirecek bana biliyorum. Eve gelsin de hepsinin yerine sımsıkı sarılayım ... Gelsin de bugün gezgin, sessiz olan ruhumu sarıp sarmalasın o sevginin ete kemiğe bürünmüş haliyle...

Gelsin de evimin duvarları tebessüm etsin, selama dursun... Benim ruhum da şenlensin evimizinkiyle birlikte...



8 yorum:

  1. Ah canın yasa.hepimiz aynıyız anacım napacan.benimde aklım beli ağıran annemde,doğum yapacak görümcemde ama en çok hasta olan bebişlerimde (ortalík hastalığı olandan) Allah evindeki mutluluğu arttırsın cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bebelere de geçmiş olsun. Teşekkür ederim :) Amin amin...

      Sil
  2. Evdeki huzur, mutluluk budur...
    Özlemler elbet olur. Yeter ki, mesafe sebepli olsun bu özlemler..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:) çözülebilir sebepler:)
      Teşekkürler.

      Sil
  3. aklımız bazen çok uzaklarda dolaşabiliyor
    en yakındakilere sarılmalı uzaklardakilere de sürekli telefon etmeli:)

    YanıtlaSil
  4. hımmm iş gezisine göreve gitmişti herhalde. iyidir özlemek herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni deep çok yaşa:))) Yok ya hu bir yere gitmemişti:) normal işindeydi :) Ben dün bir an önce gelmesini istedim uzun geldi dün yokluğu:) huzursuzluğumu alıp götürsün istedim hemen o yüzden:)

      Sil