26 Şub 2014

SÜRPRİZ MİSAFİRLİK

Hafta sonu Van'a, sizlere geçenlerde bahsettiğim en yakın arkadaşıma gittik:) Sürpriz yaptık daha doğrusu, haberi yoktu, eşiyle anlaşıp her şeyi ayarlayıp aldık soluğu evlerinde... Birden karşısına çıkınca şaşkınlıktan donup kaldı, gözler doldu.... Sımsıkı sarılmışız. Böylelikle başladı oradaki maceramız... Çok değişik bir duyguydu, çocukluk arkadaşımın evinde olmak... Daha biz geçen sene ikimiz de Aydın'da birlikte dolaşıp dururken, ikimiz de evlenmişiz de evimizde misafir olarak ağırlar olmuşuz birbirimizi. Tuhaf geliyor insana:)

Her şey o kadar güzeldi ki, biz o kadar rahattık ki... Biricik de öyle, en rahat halindeydi. Gezdik, tozduk, yedik, içtik, güldük oynadık, muhabbet ettik, bol bol fotoğraf çekildik...

Kayak merkezine çıkıp karı da gördük, tekne turu da yaptık... Biz kar beklerken, ilk günler İstanbul'dan da sıcak havayla karşılaştık...Sadece dağlarda vardı kar işte... Hava pek bir güzeldi rahatça gezdik. Göl kenarında Van kahvaltısı da yaptık evde mis gibi kahvaltılar da... Kahvaltı başı sohbetlerden zor kalktık...
Hele son gece  3'e kadar oturup öyle bir muhabbet etmişiz ki gülmekten yıkıldık. Hiç o kadar gülmemiştik hiç birimiz...O kadar şebeklik de yapmamıştık.  Çok keyifli bir son geceydi.. Çok mutlu, musmutlu bir 4 gündü...

Şimdi sıra onlarda inşallah. Dört gözle bekliyoruz tekrar bir araya geleceğimiz günü:)

Fotoğrafların üzerine tıklayıp orjinal boyutunda bakabilirsiniz.

Tekneyle Akdamar adasına giderken çekilen manzaralar... Göl o kadar durgundu ki şaşırdık. hayal gibi bir göl, çok değişik geldi, Ölü denizden daha ölü...

Bu da iskele tarafından çekilmiş Van kalesi... Karşıda görünen yer.

1. manzaralar çok güzel
    arkadaş misafirliği ne güzel olur:)

1. Evet çok yakın arkadaşınızsa hele daha da bir güzel oluyor.
      Teşekkürler:)

2. seni merak etmiştim. geziyor muşsuun. o arkadaşın ivit. ne güzelmiş van ya. uçakla di mi. kaç saat yaa :)

1. Hı hı geziyordum deep:) Her şehrin kendine özgü görülecek yerleri oluyor tabii... Evet uçakla, 2 saat sürüyor... Otobüsle çok uzun sürer yaw... Biz her yere uygun biletleri takip edip uçakla gidiyoruz... Otobüs fiyatına.

3. çok sevindim senin adına.bu yazıyı heyecanla bekliyordum.bizi Van'a da götürdün ya daha ne demeli sana.yine çok güzel kareler ve kalbine yerleştirdiğin mutlulukla geldin.

1. Teşekkürler canımcım:) Güzel oldu bekliyordum aylardır:) sevindim beğendiğine.

4. Van gölü canavarı neredeki göremedim :))

5. Doğuda beğendiğim yerlerden biridir Van.
    ne güzel bir etkinlik olmuş hayalcim:)

1. Evet, en sevdikleri de olunca daha bir güzel oluyor :)

6. uu bayağı uzakmış van uçakla iki saat

Çok güzel fotoğraflar
    van kedilerinede bayılırım..

1. Uzak tabi ya:)
      Biricikim çekti ondandır:))
      değişik güzel kediler :)

7. Ohh maşallah :)
    Resimleri görünce aklıma "Erkan Oğur - Dur Dağı" şarkısı geldi :)

8. Biricikine söyle fotoğrafçılığa da el atsın derim :) Harika fotoğraflar bunlar.

1. Teşekkür ederim hayatım:) Güzel çekiyor böyle keyfine işte:)

9. Doğu bölgelerimize gidip gezmek hiç nasip olmadı bana.
    İnşallah yolumuz düşer bir gün:)

1. Biz de dost ziyaretiyle kalkıp gittik gördük:) Bir şeyler vesile oluyor işte. Her şey onlarla güzel:)