12 Şub 2014

BİR ÇOCUĞA...



Ey nefessiz kalmış çocuk,

Affet beni... Dünyanın yılları içimin asırları oldu sana tek bir nefes bile aldırmadım. Göçtün gittin sandım bu kurak yürekten, ruhtan...
Kim bilir kaç kere boğdum seni kalemimle kararttığım satırlarda...
Her kırıklığında kalbimin içinde kırıkların derinlerine gömdüm seni.
Affet içimdeki çocuk. Uçurumun kenarına gitmeden yemyeşil vadilerin ovaların değeri anlaşılmazmış. İşte taa oralardan geliyorum senin kıymetini tekrar sana iade etmeye.

Özlemişim nefesini be çocuk... Özlemişim içimdeki şen şakrak varlığını. Bakma sen gözyaşlarıma, farklı onlar bu sefer... Taa uzaklardan, sevgiliden geliyor onlar. Boğmak için sel olmuyorlar, bilakis can vermek için ab-ı hayat oluyorlar. Bırak en derinlerine işlesin bu damlalar, nüfuz etsin ki bir daha kurak mevsimin olmasın, hep yeşil kalsın içinde koşup oynadığın vadiler...
Tadı bile farklı bu damlaların ki artık aktığı yanakta yara değil güller açıyor...

Gül, koş, gene sev, gene coş... Senin mevsimindir bu mevsim, artık her mevsim...
Ölene kadar bu mevsimde yaşamak için dua et ey çocuk...


(Bir gönlün aşka boyandığında sevgilinin gelişiyle içindeki çocuğa seslenişidir;
Biricik'imden;)



18 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. :)
    hep birlikte, büyümeniz dileğimle.. .)

    YanıtlaSil
  2. :) sevsinler onun içindeki çocuğu. iyi beslesin onuuuu aç bırakmasıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çocuğu besleyecek olan sevgimiz... Bırakmıyoruz çok şükür.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kaybetmemek için elimizden gelen neyse yapılır:)

      Sil
  4. Ah be çocuk :) şirin çocuk :)

    YanıtlaSil
  5. İçimizdeki çocuklar yara almasa veya ansızın ölmese ne güzel olurdu.
    Senin gelişinle biriciğinin içindeki çocuk şenlenmiş, dilerim her ikinizin de içindeki çocuk hep canlı kalsın :) Günaydın bitanem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölmesin içimizdeki çocuklar... Kıymasınlar...
      Amin inşallah hep öyle kalır... hepimizin ki öyle olsun inş.
      Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  6. Ben de bana sesleniyorsunuz zannettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tabi çocuk sensin zannetmen doğal ama cıks, sana değil gördüğün üzere... İyi ya sesin çıkmış oldu işte.

      Sil
  7. Dün de ben çocuklar ile alakalı Nâzım Hikmetin çok güzel şiirini paylaşmıştım.Çocuklar bu dünyanın en en güzel varlıkları.Çocuklar ve de içlerin de hep büyümeyen cıvıl cıvıl çocuksu ruhlara selam sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için. Hoş geldiniz :)
      uğramak istedim fakat hata veriyor açılmıyor sayfanız gelemiyorum maalesef...

      Sil
  8. Çok güzelmiş, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. insanın en güzel hali çocukluğu
    içimizde saklayacağımıza salalım çayırlara bence :D

    YanıtlaSil