7 Şub 2014

ÇOCUK YÜREĞİNİN EN AŞK HÂLİ



Kesmiştim ümidimi senden.. Gelmedin..!
Vazgeçtin benden…


_Ben mi, Seni seven çocuk.. ?? Sen baksana benim gözlerime hele bir,
bitmiş solmuş bir sevginin izine rastlayabiliyor musun??Böyle ışıl ışıl bakarlar mıydı seni sevmeseler?Ya sevdiğin şapkam, olur muydu başımda hiç??


_Peki ya ben??

Hep bıraktığın günkü gibi bekledim zerresini bile eksiltmeden

sevgimin..

Asıl seven benim, sen değil!
Neden gittin beni bırakıp??

Çok ağladım... Gözüme toz kaçtı numaralarını yemiyor artık kimse
Hırçına da çıktı adım senin yüzünden
Ben yine hep iki tane aldım o sevdiğimiz kalpli şekerlerden..
Ama sen yoktun ki..

Bakkal amca bile seni sordu...
Omuzlarımı silkip dudaklarımı büküp çıktım…
Ve hep sakladım senin şekerlerini.
Hiç birini yemedim..
Bak bugün de kaldı elimde şekerin !
Yoksun diye sen, koyamadım hiç tebessüm dudaklarıma..

_Kırmızıyı çok severdin.. Güllere de vurgundun ya bu yüzden
Gül istemiştin ya hani benden
İşte Bak kucağımda güllerle..! geldim ben sana..

_Bu kadar uzun mu sürdü bana güller getirmek..??

_Biliyorum biraz uzun oldu
Oysaki yüreğimden bir tutam sevgi de serpiştirip öyle ektim toprağa
Hızlı büyümeleri için..
Her gün suladım hep gülümsedim sana gülümsermiş gibi..
Onlar senindiler ya; seni anlatm sana bol bol..
Ama yinede beklettiler..!
Ben de bekledim..!

Zaman aldı büyümeleri ama bak büyüttüm işte!
Ellerimle, sevgimle, şevkatimle ,tebessümümle
Ve en güzeli ruhumda sakladığım sevginle büyüttüm
Sana getirmek için ..!
Her birine sevgimi işledim nakış nakış..
Kokla bak; sen ve ben kokuyorlar ..
Hadi al..!



Gözlerim doluyor aman sen neredesin
Ellerim donuyor aman sen neredesin...

Güzel bir şarkıyla da güzel bir hafta sonu olsun hepinize:)





22 yorum:

  1. ne güzeeeeel yazıyorsun yaaaa. içim yine huzurla mutlulukla dolduuuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiiim Deeepp:) Oh oh ne güzel:)

      Sil
  2. Cok begendim yaaaa sanki cocukluguma dondum

    YanıtlaSil
  3. elimi uzatıp alıveresim geldi ya hu:)
    huzur bulutum huzur ektin yine içime.ama bu sefer büyülü bir özlemle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne mutlu bana huzur verebildiysem canımcım....

      Sil
  4. Sen ve ben yani "biz" diyebilmek, "biz" olabilmek kutsaldır. Dilerim her sevgi "biz"lik mertebesine ulaşabilsin. Sizin ulaştığınız gibi... Sizi Rabbim bu sevgi ile sonsuza dek erdirsin.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel duana içtenlikle, canı gönülden amin diyorum hayatım...

      Sil
  5. Güzelliklerle dolu bir yazı :)))

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bi hüzün verdin bana şimdi:)

    YanıtlaSil
  7. Kokla bak; sen ve ben kokuyorlar ..
    daha ne denilirki :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı ve çok anlamlıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mavim. Beğendiysen ne güzel:)

      Sil
  9. çoookk güzel yamıışsııınnn

    YanıtlaSil
  10. Fotoğrafla ne kadar uyumlu olmuş..
    Yılmaz Erdoğan'ın bir şiiri var , bilirsin belki de ; "adın Bahar'dı" diye. o mırıldandı kulağımda çok hoş.
    yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tolga. Fotoğraftan esinlenerek yazdığımdandır uyumu evet:))

      Bilirim evet o şiiri.

      Sil
  11. Bir gün bunları seslendirip,linkini gönderecem şaşıracaksınız,sesim dehşettir ağlatırım acımam :)))
    Hatta ve hatta bestesi sizden güftesi benden olursa bi de fasi fasi mimimi :D Olmaz sanırsınız olur...

    Bana Derler Deli Ömer
    taşırım sırtımda ne gam ne keder...

    Takipteyim,uykusuz gecelerde iyi geliyor böyle satırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şaşırt o zaman bizi Ömer. Henüz duyamadık sesini ama verdim gitti seslendirebilirsin eserlerimi:))) Bekliyoruz:) Olur tabi niye olmasın: ) fasi fasi mimimi :)))

      Taşıma zaten, sen çık onların sırtına ez acıma:)

      İyi geliyorsa sahiden ne mutlu, sevindim...

      Sil