14 Şub 2014

MÜHİM VAKALAR:)



*Küçük bir çocuk gidip de annesine; '' anneciiiii ben kardeşin üstünü örttüm.'' diyorsa hiç durmayın koşun çünkü bilin ki, evde ne kadar battaniye, yastık örtülebilir ya da koyulabilir nesne varsa bebeğin üstüne konmuştur... Kesinlikle iyi niyetle:)

*
Yine küçük bir çocuğa bak buna yaklaşma ''cıısss'' dediyseniz, biraz sonra bir küçük kardeşin çığlıklarını duyduğunuzda hiç durmayın yine koşun çünkü cısss'ın kötü bir şey olduğunu anlayıp, yine de dokununca neler olduğunu şiddetle merak eden o çocuk, merakını gidermek için küçük kardeşini kullanmış olabilir.... Burada kınıyorum o yaramazı:)


*
Sonra efendim küçük bir çocuk yine annesinin yanına gidip '' anneciiiiii ben kardeşe mamam yedirdim'' diyorsa eyvah ki ne eyvah hiç durmayın hemen koşun, yetişin, zira bebeğinizin gözlerinden kulağına ve dahi burun deliklerine kadar bisküvi kırıntılarıyla doldurulmuş ihtimali çok yüksektir:) Ama çocuk bunu tamamen iyi niyetle kardeşini beslemek adına yapmıştır emin olun:)


*
He bir de eğer mahalle arkadaşınızı balkondan, başından aşağı su dökmek suretiyle ıslatmışsanız, dışarı çıktığınızda sizi iki mahalle kovalaması çok olası olup sizinse dayak yiyeceğinizi bile bile bir yandan koştururken bir yandan da kahkahalarla gülmeniz iyice sinir bozucudur. Lakin bilin ki dayak yemez affedilir, daha sonrasında hiç beklemediğiniz bir anda hortumla sulanabilirsiniz:))


Yukarıda yazmış olduğum durumların hepsinin baş kahramanı bizzat ben kendim olup, şimdilerde hem tebessümle hem de şaşkınlıkla hatırlıyorum:) Çok şükür ki yaptıklarımı gidip hemen anneciiii' ye  haber vermek gibi iyi bir huyum da varmış;)

22 yorum:

  1. okurken dedim ki yoksa sen misin bunları yapan.nereden biliyorsun bu kadar kuvvetle bir çocuğun bunları yapabileceğini.yanılmamışım.yaramaz mı desem,cin fikirli mi desem bilemedim.çocuk işte ya.iyi niyetle,masumiyetle dolu minicik bir çocuk.ne yapsa iyiliğinden,ne yapsa yardım etme iç güdüsünden. anneye her şeyi zamanında söylemen de kazaları önlemeye pek yardımcı olmuştur eminim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsetti yorumun, çok teşekkür ederim hayatım:) Olmuş olmuş, söylemesem fenaymış yani:)

      Sil
  2. yaşı yakın olan kardeşlerin büyüğünde oluyor bunlar genelde, ben de kendimden biliyorum :)) tebessümle okudum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım yapacak bir şey yok:) Öyle oluyor herhalde:)

      Sil
  3. Yaramaz seni :) Ama sadece sen değil tüm küçük yaştaki kardeşler böyledir. Bir yakının oğlu da yeni doğan kardeşini gazını çıkarıyorum diyerekten tepesi aşağı çevirip ayaklarından tutup sürüklüye sürüklüye "anne bak kardeş gaz çıkarıyor" diye annesine getirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii oy oy o daha mı kötü yapmış ne diyeceğim de benim yaptıklarım da pek küçümsenecek türden değil ki:)

      Sil
  4. :-)
    Baya yaramazmışız cidden.
    Ben hic bilmem böyle şeyler yaptıgımı. :-) gerçi ben en küçüktüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh küçükken olur öyle :) Şimdi eser kalmamış o yaramazlıktan;) :)))

      Sil
  5. Çocuk değil mübarek, sevgi pıtırcığı :)

    YanıtlaSil
  6. Ah anneler ah... :))) "cısss" olayını çok yaşadım. Ayrıca "elleme sen ne anlarsın" psikolojik baskısından büyüdüğüm halde bana ait olmayan hiçbir şeye dokunamıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıss olayını her çocuk yaşıyordur sanırım:)Yani şimdilerde de dokunmamamız gereken şeyler var elbet:)

      Sil
  7. ehehhehe seni muzur senii ((:

    YanıtlaSil
  8. ben küçük çocuk görünce koşuyorum ısırmak için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ki iyi yine küçük çocuk görünce koşup tekme atası gelenler de var:) tamamen sevgiden ama :)))

      Sil
  9. Oy oy oy :) bu küçük bi çocuk ne yaramazmış, ALLAH annesine sabır versin. :))
    ALLAH'tan büyümüş ama ben eminim o küçük çocuk hala içinde bir yerde tüm hakkıyla saklı duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet büyümüş akıllı uslu bir kız çocuğu olmuş sonradan:) kaybetmek istemeyiz dursun bir köşede tabii;)

      Sil
  10. hah haaaaaa. çok tatlıııııı :) şimdi de yap ama yaaaa :)

    YanıtlaSil